Lorem
Ipsum

AMSTELVEEN SERVICE ADVISEUR
Service Adviseur
Voor ons bedrijf in Amstelveen zijn wij op zoek naar een:
Zo bedienen wij heel veel klanten die allemaal de juiste aandacht verdienen. Van jou, want jij wordt in Amstelveen het eerste aanspreekpunt.
De Service Adviseur vervult een spilfunctie in ons bedrijf. Wij vinden het belangrijk dat jij klantvriendelijk, commercieel en organisatorisch sterk bent. Inzicht en denken in oplossingen zijn sleutelwoorden.
Inmiddels is het een uur of 11 en komen de eerste werkorders alweer terug uit de werkplaats. Voor extra werkzaamheden bel je klanten op om akkoord te vragen. Zijn het leaseauto’s? Dan vraag je akkoord aan via het systeem. Af en toe lopen mensen binnen voor het vervangen van een lampje, het repareren van een band of andere kleine werkzaamheden. Kortom: aanspraak genoeg!
Voor je het weet is het einde van de dag alweer in zicht. Facturen kunnen worden gemaakt en mensen komen hun auto weer ophalen. Tussendoor verwerk je oude werkorders in het systeem, berg je ze op en loop je je mail nog even door. 18:00 uur sluit je gezamenlijk af.
Wij horen graag van jou!
Service Adviseur
Ben jij gastvrij en enthousiast, sta je graag mensen te woord én heb je affiniteit met auto’s? Dan ben jij de Service Adviseur die wij zoeken voor onze vestiging in Amstelveen! Wij zijn Auto Berkelaar, een familiebedrijf waar de werksfeer informeel is, de communicatielijnen kort en waar we met een team van professionele en gezellige medewerkers maatwerk leveren aan onze klanten. We vertegenwoordigen de merken Renault, Citroën & Suzuki in Mijdrecht, de merken Citroën en Suzuki in ons filiaal in Amstelveen en zijn sinds 2018 partner van Vakgarage & Autohopper. Tevens is in Mijdrecht een eigen schadebedrijf gevestigd dat schade herstelt aan alle merken auto’s.Zo bedienen wij heel veel klanten die allemaal de juiste aandacht verdienen. Van jou, want jij wordt in Amstelveen het eerste aanspreekpunt.
Wat ga je doen?
Als Service Adviseur/Werkplaats Receptionist verbind je de werkplaats met de klant. Wensen van onze klanten vertaal je naar een duidelijke werkorder voor de monteur, zodat deze een diagnose kan stellen en samen met jou kan zoeken naar een passende oplossing. Van begin tot eind ben jij het aanspreekpunt van onze klanten. Je ontvangt ze aan de balie, geeft advies op het gebied van reparatie en onderhoud, geeft tussentijdse updates indien er meerwerk is én zorgt ervoor dat zij met een goed gevoel de auto weer op komen halen aan het einde van de dag. Klanten komen hierdoor nooit voor verrassingen te staan. En dat is wat wij als bedrijf nastreven. Transparantie en gemaakte afspraken nakomen.De Service Adviseur vervult een spilfunctie in ons bedrijf. Wij vinden het belangrijk dat jij klantvriendelijk, commercieel en organisatorisch sterk bent. Inzicht en denken in oplossingen zijn sleutelwoorden.
Hoe jouw dag verloopt?
Heel afwisselend! 07:50 uur loop je naar binnen en pak je snel een kop verse bonen koffie. Snel, omdat het zomaar vanaf 8:00 uur storm kan lopen. Mensen komen hun auto brengen voor periodiek onderhoud en APK. Je ontvangt ze vriendelijk aan de balie, geeft aan wat er op de planning staat en neemt eventuele bijzonderheden met ze door. Wachters voorzie je van koffie. Tussendoor gaat de telefoon, plan je afspraken in en geef je huurauto’s aan klanten mee. Want ook autoverhuurbedrijf Autohopper is onderdeel van onze organisatie.Inmiddels is het een uur of 11 en komen de eerste werkorders alweer terug uit de werkplaats. Voor extra werkzaamheden bel je klanten op om akkoord te vragen. Zijn het leaseauto’s? Dan vraag je akkoord aan via het systeem. Af en toe lopen mensen binnen voor het vervangen van een lampje, het repareren van een band of andere kleine werkzaamheden. Kortom: aanspraak genoeg!
Voor je het weet is het einde van de dag alweer in zicht. Facturen kunnen worden gemaakt en mensen komen hun auto weer ophalen. Tussendoor verwerk je oude werkorders in het systeem, berg je ze op en loop je je mail nog even door. 18:00 uur sluit je gezamenlijk af.
Wat bieden we jou?
Een leuke baan met veel afwisseling (geen dag is hetzelfde!), verantwoordelijkheid, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en heel veel gezellige collega’s. Je werkt in een leuk, flexibel en professioneel team, dat elkaar de ruimte geeft en elkaar versterkt.Wat zijn jouw eigenschappen?
Je bent flexibel, enthousiast en leergierig. Je hebt een klantgerichte instelling, uitstekende contactuele eigenschappen, een representatief voorkomen, administratief inzicht en belangstelling voor geautomatiseerde systemen. Verder is het fijn als je kennis hebt van auto's en de bijbehorende techniek. Een afgeronde MBO/HBO opleiding is een pre.Geïnteresseerd?
Spreekt de vacature je aan? En zie jij jezelf in deze uitdagende functie? Stuur dan een mail naar Ernst Berkelaar, ernst@berkelaar.nl, Bouwerij 75, 1185 XW Amstelveen - 020-6401199.Wij horen graag van jou!